5 Ekim 2011 Çarşamba

Arkadaşımın Ablasıyla Sex hikayem

Bir gün arkadaşıma kalmaya gitmiştim. ben arkadaşım ve ablası vardı 3 kişiydik. gece için içki almıştık yemekler herşey hazırdı ablası herşeyi hazırladı aksam oldu bayağa içtik herkesin kafası güzel olmaya başlamıştı. arkadaşım ben kötüyüm dedi yatmaya gitti. biz ablasıyla kalmıştık pek birşey konusamıyorduk benim aklıma her zaman yanımda taşıdım azdırıcı damla geldi. bir içki daha içer misin dedim evet olabilir dedi. mutfaga gidip içkisini hazırlarken içine azdırıcı damladan döktüm. götürdüm bir güzel içti hepsini merakla beklemeye başladım bi yandanda arkadaşım uyanmasın diyordum içimden ben içkinin etkisiyle biraz uyuya kalmışım gözümü ufak araladımki ne göreyim arkadaşımın ablası amını parmaklamaya başlamış ama o kadar zevke gelmişki beni bile farketmiyordu.
Gözümü kısarak onu izliyordum bi türlü kalkıp ne diyceğimi bilemiyordum. bir anda cesaretle birden ayaga kalkıp üzerine yürüdüm dur napıyorsun dedi bende senin istediğini yapıcam dedikten sonra birden dudağına yapıştım delice öpüşüyorduk arkadaşımını unutmuştum bile napıyor kalkar mı yatağından diye hiç aklıma bile gelmiyordu yarı çıplak olan ablasını tamamiyle soydum ve o daracık ve güzel amcığına bir seferde girdim ses çıkmasın diye ağzınıda elime kapatmıştım. 15 dakika kadar duraksamadan siktim ayağa kalktıgımda hala yerde yatıyor bir kere daha istiyorum diyordu kısık sesle içerden arkadaşımın banyoya girdiğini anlayınca hemen toparlandık ikimizde hiçbirşey olmamış gibi geceye devam ettik ama ablasıyla arada gorusuyoruz ve hala hiç doymak bilmiyor  azdırıcı damla sağolsun o gecemizi güzel geçirtti alcak arkadaşlara tavsiye ederim sipariş verdim geldi parasını kapıda ödedim yaz olduğu için indirimede girmiş  burdan alabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder